Cum am reușit să creștem de 2 ori numărul de vizitatori al unui site din nișa Gambling?

  • august 17, 2022
  • SEO
  • 1161 Views

Obiectivul strategic al acestui case din portofoliul Qomunica a fost de a crește numărul de vizitatori unici și volumul de trafic organic al platformei clientului (nișa – gambling, geo – România). Principala provocare constă în nivelul ridicat de concurență – peste 90% din traficul total organic al nișei este atras de către competitorii plasați pe primele locuri în Organic Search Results.

Astfel, eforturile de Content Marketing pentru companiile din această nișă pot genera rezultate doar pe termen lung. Din acest considerent, am creat o strategie de Content Marketing pe termen lung (9 luni), în cadrul căreia Qomunica a realizat următoarele activități:

Auditul Contentului;

  • Identificarea subiectelor relevante, care prezintă interes și utilitate pentru utilizatori;
  • Elaborarea Strategiei de Content;
  • Keywords Research;
  • Internal Linking;
  • Backlinks Building;
  • Mentenanță SEO.

Datorită strategiei aplicate și a acțiunilor implementate, Qomunica a reușit să crească de 2 ori numărul vizitatorilor unici și de 3.5 ori volumul de trafic organic. Momentan, pe lângă mentenanța pe partea de SEO, elaborăm strategia de Content Marketing pentru următoarele 6 luni.

Ai un proiect din această nișă, sau din altă oarecare nișă, pe care dorești să-l dezvolți prin acțiuni țintite și eficiente de content marketing? Hai să stabilim o consultație gratuită și să discutăm cum am putea crește performanțele tale.